Error message

Deprecated function: The each() function is deprecated. This message will be suppressed on further calls in menu_set_active_trail() (line 2405 of /var/www/vhosts/hebemoda.pl/includes/menu.inc).

Którą nabyć przyczepę kempingową?

Menu

Kiedy podejmiemy decyzje o zakupie pierwszej przyczepy kempingowej, wtenczas pojawia się pytanie jaką zakupić a także na co zwracać uwagę ażeby się nie okazało, że kupi się studnie bez dna i trzeba będzie do niej dużo dołożyć by nareszcie pojechać na wytęsknione wczasy.


przyczepa
Author: Luke Ma
Source: http://www.flickr.com


Jeśli nabywa się przyczepę nowiutką wtenczas nie ma większych problemów z wyborem, ale kłopot pojawia się głównie podczas zakupu przyczepy z drugiej ręki. Poniżej prezentujemy kilka najistotniejszych spraw, jakie warto sprawdzić przed dokonaniem zakupu.




Portfel, pieniądze
Author: sxc.hu
Source: http://sxc.hu


Pierwszą rzeczą, na którą należy zwracać uwagę przed wyszukiwaniem własnego domku na kołach to jak ciężką przyczepę będzie w stanie uciągnąć samochód który posiadamy. Nie chodzi tu jedynie o moc i pojemność silnika, co też nie będzie bez znaczenia lecz najpierw warto się skupić na regulacjach a także bezpieczeństwie.

Czy ta publikacja była według Ciebie interesująca? Jeśli tak, to notabene więcej zobaczysz tutaj (https://noor.pl/), który też rozpatruje omawianą sprawę.

br>
Kiedy wejdziesz na pomocny serwis, ujrzysz, że zawiera podobne wiadomości na opisywany temat - te dane wciągną Cię zupełnie.

Wystarczy skontrolować w dowodzie rejestracyjnym punkty Q1 oraz Q2, po stwierdzeniu tych informacji, już będziemy wiedzieć jakiej wagi przyczepa będzie nam konieczna - są to ciężary zgodne z homologacją pojazdu i nie możemy ich przekroczyć aby nie naruszyć konstrukcji auta.


Jednak ażeby nie było za łatwo to w Polsce wiążą jeszcze inne przepisy niż w pozostałych państwach Europy i gdy chcemy ciągnąć przyczepę z najazdowym hamulcem (czyli działającym grawitacyjnie a nie takim pobudzanym na dodatek z miejsca kierowcy, albo elektronicznym czy pneumatycznym, jaki sam rozprasza moc hamowania) wtenczas DMC czterokołowca ciągnącego powinno być większe od DMC przyczepy o 33% więc zapis w Dowodzie Rejestracyjnym w pozycji O1 jest w pewnym sensie w Polsce nie wiążący.